Termeni si Conditii
Va multumim ca ati ales Distinct Flowers.
Comenzile plasate telefonic sau online reprezinta acceptul dumneavoastra asupra urmatoarelor conditii:
Disponibilitatea florilor
In cazul in care, anumite flori, nu se afla in stocul nostru sau odata ajunse in stoc consideram ca nu sunt in cea mai buna conditie, ne rezervam dreptul de a le inlocui cu flori de aceasi valoare sau superioara, pastrand nota si aspectul aranjamentului. In cazuri exceptionale, daca schimbarile sunt majore, veti fi contactat pentru a va exprima dorinta in privinta florilor ce se vor inlocui. Daca nu vom putea stabili un contact cu ajutorul datelor furnizate, consideram ca avem acordul dumneavoastra implicit.
Accesoriile, plantele decorative si vasele in care sunt lucrate aranjamentele florale se pot schimba fara instiintare, pastrand nota initiala, tinand cont ca acesta este un site de prezentare.
In zilele din preajma sarbatorilor, primim comenzi doar pe baza florilor aflate in stoc.
Rambursarea platii
Din dorinta de a livra produse de calitate, buchetele de flori si aranjamentele florale sunt transportate cu grija, atentie si la o temperature optima. In cazuri exceptionale, produsul primit poate fi deteriorat. Garantam returnarea platii cu conditia returnarii produsului deteriorat si doar daca aceasta problema ne este semnalata in ziua livrarii. Nu ne asumam raspunderea pentru modul in care sunt pastrate si manipulate aranjamentele florale de catre clientii nostri. De asemenea, plata va fi rambursata daca produsele nu au fost livrate la data stabilita de dumneavoastra din motive ce tin strict de competenta noastra. In cazul in care, motivele ce intervin in calea livrarii cu success a comenzii apartin clientului (datele oferite nu sunt corecte, persoana destinatara nu se afla la adresa) livrarea va fi reprogramata , costurile acesteia fiind suportate de client, chiar daca in cazul primei livrari s-a beneficiat de gratuitate. In aceste cazuri, nu vom opera pentru returnarea platii. Distinct Flowers nu isi asuma responsabilitatea pentru aranjamentele florale care, din dorinta clientului, sunt livrate prin curier sau de catre o persoana delegata de acesta.
Anularea comenzii
Puteti renunta la comanda plasata cu minim 48 ore inaintea termenului de livrarea. Anularea comenzii se face prin telefon la numarul 0756.311.789
Comenzile ce au termen de livrare in zile de serbatoare, se vor anula cu cel putin 5 zile inaintea termenului de livrare.
In cazul produselor pentru evenimente ( lumanari botez,lumanari nunta, buchete mireasa, buchete cununie, buchete nasa, aranjamente pentru masa) anularea comenzii se va face cu minim 10 zile inaintea evenimentului.
In cazul in care , o comanda nu a fost anulata in timp util, nu vom procesa returnarea platii.
Politica de refuz
Pot exista situatii in care compania noastra refuza o comanda fara a oferi explicatii suplimentare. In aceasta situatie, se va opera rambursarea platii respectivei comenzi.
Politica de retur
Florile reprezinta marfa perisabila. Din acest motiv, se va accepta returnarea produselor, doar daca se constata ca au fost livrate intr-o stare deteriorata. Plata se va restitui daca semnalati aceasta problema operatorilor in ziua livrarii.
Veridicitatea datelor oferite de clientii Distinct Flowers
Exista situatii in care este foarte important sa putem lua legatura cu dumneavoastra. Din acest motiv, va rugam ca toate datele oferite (nume, telefon fix sau mobil, adresa email) sa fie corecte si actuale.
In cadrul acestei companii, discretia este tratata cu seriozitaea cuvenita. De aceea, va asiguram ca baza noastra de date este folosita doar in vederea comunicarii despre comenzile plasate sau pentru a va aduce la cunostinta oferte avantajoase. Distinct Flowers nu vinde sau inchiriaza baza de date.
Oferte speciale
Distinct Flowers ofera frecvent produse cu pret redus. Acestea sunt valabile doar in perioada in care sunt afisate. Daca ati comandat un produs ce ajunge ulterior subiectul unei oferte speciale, are prioritate pretul de la momentul plasarii comenzii. Nu se fac reduceri pentru produsele ce au fost deja comandate. Aceaste situatii nu reprezinta subiect de negociere.
Dificultati la livrare
Livrarea in intervalul orar ales de dumneavoastra reprezinta una dintre prioritatile noastre. Insa, nu putem garanta acest lucru in conditii de trafic intens, volum mare al comenzilor ( in preajma sarbatorilor ) vreme nefavorabila sau conditii de forta majora.
In situatia in care destinatarul refuza primirea comenzii, nu putem fi facuti vinovati pentru livrare nereusita. In acest caz, veti fi contactat pentru a ne furniza o noua adresa de livrare. Costul pentru cea de-a doua livrare va fi suportat de catre expeditor.
Exista situatii in care nu putem inmana personal buchetul sau aranjamentul floral. De exemplu, persoana destinatara nu se afla la momentul livrarii acasa sau la birou. In cazul in care, o persoana de contact ( sot/sotie, ruda, coleg ) semneaza pentru primirea comenzii, vom considera ca aceasta a fost livrata cu succes. Aceleasi conditii se aplica si pentru cladirile in care nu avem acces mai departe de portar sau receptie.
Ocazional, pot exista situatii in care, ajunsi la adresa, nu putem finaliza livrarea, din motive ce nu tin de competenta noastra. De exemplu, persoana destinatara, nu este acasa. In acest caz, livrarea se va reprograma, costurile urmatoarei livrari fiind suportate de expeditor, chiar daca prima livrare a beneficiat de gratuitate
Confirmarea comenzii
Distinct Flowers nu isi asuma responsabilitatea livrarilor nereusite in cazul comenzilor pentru care nu ati primit confirmare. Din pacate, exista situatii, ce nu se afla in administrarea noastra ( probleme ale conexiunii la internet, erori tehnice ale magazinului online, etc. )
Feedback
Pentru imbunatatirea serviciilor noastre, suntem mai mult decat recunoscatori pentru sfaturile si parerile dumneavoastra sincere, indiferent ca ne sunt comunicate prin telefon, email sau facebook. Distinct Flowers isi rezerva dreptul de a folosi feedback-urile fara restrictii.